طلسم و دعاي رايگان ویژه برای همه کار ها

طلسم و دعاي رايگان ویژه برای همه کار ها در کتاب دعا نویسی وجود دارد.بهترین کتاب های دعا نویسی و علوم غریبه را برای شما آماده کرده ایم

تا هر نوع طلسم و دعاي رايگان که بخواهید در انها میباشد و میتوانید استفاده کنید

تعداد کتاب طلسم و یا کتاب علوم غریبه که در سایت وجود دارند بسیار زیاد میباشد.اما انها را دسته بندی کرده ایم تا طلسم مورد نیاز خود را از هر کدام که خواستید انتخاب کنید.

برای مشاهده کتاب طلسم و جادو یا کتاب های دعا نویسی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

کتابهای سایت ما همه کتابهاي دعا نويسي قديمي نسخه اصلي میباشند که میتوانید از انها مطمئن شوید .در واقع دسترسی به ابن کتاب ها برای انجام امور معنوی لازم میباشد

همچنین میتوانید در کانال هزاران آموزش علوم غریبه رایگان   بر روی آن کلیک کنید یا در تلگرام خود وارد کنید تا به کانال وارد شوید

برخی از مهمترین مباحث در این کتابها عبارتند از:

طلسم و دعای رایگان
طلسم
دعا و طلسم رایگان
دعای طلسم
عکس طلسم
طلسم ارامش در خانه
طلسم سرطان
طلسم دعا
طلسم کار
دعا و طلسم
طلسم آرامش
طلسم قدرت
کلمات طلسم
صلسم
طلسم ها
طلسم آهنی
طلسم شانس
طاسم
طلسم انتقام
طلسم‌
تصاویر طلسم
طلسن
دعا برای شکار
طلسم رایگان

البته این کتاب ها حتی برای دانلود کتاب دعا و طلسم براي موبايل نیز مناسب میباشند.یعنی میتوانید انها را بر روی کامپیوتر هم تماشا کنید

یا هر کدام را که خواستید چاپ کنید

در بین انها کتاب هایی مثل شمس المعارف کبری که بهترين کتاب دعانويسي قديمي میباشد وجود دارد.یا کتابهای طمطمط هندی و بسیار ی دیگر که برای این امور می باشند.البته کتاب رستاخيز مردگان یا همان کتاب نکرونوميکون نیز در بین آنها وجود دارد.

حالا کمی در مورد طلسم و دعاي رايگان توضیح میدهیم این امور در تمام کشورها وجود دارند.حتی در کشورهایی که اعتقاد زیاد به خدا وجود ندارد . تاریخچه این امور را در کشور فنلاند که زیاد اعتقاد به خدا وجود ندارد بررسی میکنیم:

زمانی که انسان بخواهد نیروهای ماوراء طبیعی را تحت کنترل درآورد و بر روند حوادث تأثیر بگذارد، از قدرت کلام کمک گرفته شده است. پروفسور آنا لینا سیکالا ، که طلسم‌ها را مطالعه می‌کرد، در کتاب خود «شمنیسم فنلاندی» می‌نویسد که چگونه تصور می‌شد کلمات استفاده شده در طلسم‌ها ارتباط واقعی با موضوع خود دارند. الفاظ مربوط به پدیده ها یا موجودات ماوراء الطبیعه قدرت مفعول خود یعنی مردم را داشت . بازگويي كارها و حوادث شديد نيز آن وقايع را باز كرد.

این طلسم ها برای اهداف بسیاری مانند شفا در دامداری و شکار استفاده می شد. برخی از طلسم‌ها، مانند طلسم‌های مربوط به اهل خانه، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و این سنت در میان مردم دهان به دهان شده است. برخی از آنها بیشتر مخفی بوده اند و فقط توسط شفاگران و حکیمان خاصی نگهداری می شوند.

طلسم را می توان ادا کرد، زمزمه کرد، فکر کرد یا خواند. اجرا با توجه به موقعیت انتخاب می شد، گاهی اوقات همه سبک ها از غر زدن آرام گرفته تا آواز را با هم ترکیب می کرد. ارائه صحیح و جمله بندی مهم بود، اما طلسم ها نیز با گویش و گفته های خود محل تطبیق داده شدند.
طلسم ها اغلب به چهار گروه تقسیم می شوند: تولد، دعا، جن گیری و طلسم های روایتی. طلسم گناه بر اساس دانستن منشأ شیء مورد تدبیر، یعنی تولد و اعلام آن است. طلسم های دعا یادآور دعا هستند، اما تصور می شود که مستقیماً کار می کنند و تکرار کلمات معجزه دلخواه را ایجاد می کند. طلسم های مانائوس به صورت دستور یا منع هستند. طلسم روایی رویدادی را توصیف می کند که مایل است در یک موقعیت شفابخش رخ دهد. بسیاری از طلسم های روایی به دوران مسیحیت باز می گردد و معمولاً داستان زندگی عیسی یا قدیس متناسب با موقعیت را بیان می کند.

تولد یا خاستگاه اسطوره ای چیزی، جزء لاینفک جهان بینی باستانی بوده است. اعتقاد بر این بود که چیزها را می توان با دانستن منشأ آنها و طلسم کردن منشأ و ایجاد بیماری، مثلاً دشمن، آهن، خون یا حیوان کنترل کرد. مثلاً از کلمات مارها برای بیرون راندن و نیش زدن آنها استفاده می شد. در نمونه زیر، طلسم مار توسط Pekka Tuovinen (1892-1961) شنیده می شود. تووینن یک جادوگر مخوف بود که در والتیمو، کارلیای شمالی زندگی می کرد و حکیمی بود که مهارت های خود را از پدرش آموخته بود. در نمونه دیگری، جنی لامپینن ، متولد 1888 در وین اوهتوآ، طلسم آتش را ارائه می کند.

یکی از مهمترین کاربردهای طلسم، شفا بود. تقریباً هر بیماری و رنجی طلسم خاص خود را داشت.

اثرات طلسم ها نسبتاً کمی مطالعه شده است. از نظر پزشکی، آنها با پیشنهاد توضیح داده شده اند. اعتقاد به اثربخشی طلسم می تواند باعث بهبود اثر دارونما شود.

توقف یا بند آوردن خون با قدرت کلام و اراده در بسیاری از مردم امری شناخته شده است. در آغاز قرن بیستم، تقریباً در تمام محله‌های فنلاند، حتی برخی دیگر، مسدودکننده‌های خون وجود داشت. Jaakko Köpönen که در روستای Suojärvi در Karelia زندگی می کرد، که در سال 1973 ضبط شد، طلسم حمام خون را می شنود . اگر زخم ناشی از چاقو بود، کارد پاره می شد و طلسم کشیده می شد، سپس دمیده می شد و تف می کرد. تف کردن یک قوه رایج بود که همراه با طلسم استفاده می شد.
طلسم هایی به زبان فنلاندی نیز از طرف روسی ثبت شده است. پارو ماگی ، که در سال 1937 در روستای وایکیلا در اینجری متولد شد، یک طلسم خونریزی را به یاد می آورد . در نوبت دوم، طلسم توقف خون و طلسم ضد التهاب از اولگا هپوآه متولد کارلی شنیده می شود .

زخم ناشی از تبر یا چاقو زمانی یک بیماری رایج بود. علاوه بر انسداد خون، با الفاظ آهنین برخورد می کردند که با خطاب به مشکل آفرین یعنی تبر آهنین تا ذات آهن می خواستند اوضاع را تحت تأثیر قرار دهند. در نمونه زیر شفا دهنده عاتو کلا طلسم شفابخش «خشم آهنین» را می خواند.

میینا مسکووارا، یا موسکو-مینا، که در مسکانکارا، سودانکیلا زندگی می‌کرد، طلسم مربوط به آهن را نیز به خاطر می‌آورد . اگر زخم ناشی از چاقو یا تبر بود، آن را می بریدند و سه بار تف می کردند و می گفتند: شیطان را آهن کن، شیطان، خشم را بیرون کن و شفا بده. Mosku-Miina با طلسم هایی که از مادرش آموخته بود، مردم و همچنین حیوانات را شفا داد. Annikki Kariniemi، نویسنده لاپلندی، در سال 1953 با Mosku-Miina، 75 ساله مصاحبه کرد. علاوه بر طلسم آهنی، Miina از جمله طلسمی را که اگر گاو تصادفاً میخ را بلعیده باشد، می خواند.

تصور می شد که بسیاری از بیماری ها مانند سرطان توسط ارواح شیطانی ایجاد می شود. در گزیده ای از برنامه از سال 1965، روزنامه نگار تاپیو کائوتووارا در مورد اعتقادات خود در مورد سرطان صحبت می کند و طلسم می کند. طبق سنت، موجود روح شیطانی لوویاتار دارای 9 فرزند کوچک است. هر کدام از آنها باعث ایجاد بیماری های مختلفی در انسان می شود. یکی از بیماری ها سرطان یا پروانه است. طلسم در مورد رویارویی بین کوی و عیسی در نسخه آلمانی لاتین در اوایل قرن سیزدهم شناخته شده بود. از نروژ و سوئد به فنلاند آمد. هنریک گابریل پورتان آن را در اوایل قرن هجدهم و نسخه شرقی آن توسط الیاس لونروت در قرن نوزدهم به ثبت رسید.

از طلسم ها نیز برای تضمین شانس شکار و شانس گاو استفاده می شد. در نمونه 1963 طلسمی شنیده می شود که یک شکارچی اهل رنتسالمی می گوید پس از قرار دادن خط تله در جای خود از آن استفاده کرده است. در حالی که طلسم می کرد، با شانه راستش برف را روی شانه چپش می ریخت. نمونه دوم زمانی شنیده می شود که آنی تنیسوا طلسم آوازی را اجرا می کند که برای شمارش گاوها تا مرتع استفاده می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Item added to cart.
0 items - تومان0