دانلود رايگان کتاب طلسم محبت آتشی قوی فوری

دانلود رايگان کتاب طلسم محبت آتشی قوی فوری برای شما آماده کرده ایم.هدف از تهیه دانلود رايگان کتاب طلسم محبت آتشی قوی فوری این است که شما بتوانید با این کتاب های علوم غریبه یا کتاب دعانویسی در این اعمال روحانی موفق شوید

تعداد زیادی کتاب طلسم محبت در سایت وجود دارد اما ما از بین انها بهترین ها را برای شما در یک پکیج عالی قرار داده ایم.

برای دانلود رايگان کتاب طلسم محبت آتشی قوی فوری بر روی تصویر زیر کلیک کنید

امیدواریم با این کتابهای طلسم محبت بتوانید در اعمال شرعی خود موفق شوید.البته در سای ما کتابهای خاص برای امور مختلفی مثل کتاب احضار موکل نیز وجود دارد

حتی برای دانشمندان مختلف نیز کتابهایی آماده کرده ایم مثل کتاب ميرداماد کبير طلسم شامل چندین کتاب عالی

حالا به رابطه عبادت با طلسم در ادیان مختلف میپردازیم:

امروزه در بیشتر کلیساها اصطلاحاتی مانند «عبادت»، «سرپرست عبادت»، «کشیش عبادت» یا «سبک عبادت» را می شنویم. اما این عبارات و عناوین چقدر کتاب مقدس هستند؟ آیا آنها ریشه در کتاب مقدس دارند یا توسط فرهنگ تجاری که امروزه در کلیساهای ما همه جا وجود دارد ایجاد شده اند؟ آیا موسیقی مترادف با پرستش است، همانطور که به طور کلی (در عمل) امروزه به کلیساها ترجمه می شود؟ سؤالات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که بسیاری از کلیساها فقط با «جای دادن» به یک طرف یا طرف دیگر در بحث های پیرامون این سؤال از این سؤال اجتناب می کنند. نتیجه بسیاری از بازدیدکنندگان کلیسا سردرگم است که از کلیسایی به کلیسا دیگر به امید یافتن یک مراسم عبادت واقعی به سبکی متفاوت از کلیسای قبلی سفر می کنند. در رهبری کلیسا، بیشتر کنترل ها به دست افراط ها افتاده است – یا کسانی که فقط می خواهند وضعیت موجود را حفظ کنند، یا کسانی که کسانی که مایلند از طریق هیاهو و احساسات “تجربه بهتری از عبادت” ایجاد کنند. کتاب های زیادی در مورد عبادت نوشته شده است، بسیاری از خوب ها و بسیاری از بد، بنابراین قصد این نیست که بر سر و صدا بیافزاید و احتمالاً پاسخی به همه سؤالات جدی در مورد این موضوع نیست. قبل از هر چیز، من می خواهم برخی از ابهامات در مورد مفهوم “عبودیت پیشوا” را روشن کنم و امیدوارم بتوانم در این راه به سوالاتی در مورد عبادت پاسخ دهم. راهنما به جای ترجیحات سبکی، کلام خدا خواهد بود، زیرا هیچ یک از ما آنقدر عاقل نیستیم که بدانیم چگونه خدا را پرستش کنیم. قبل از هر چیز، من می خواهم برخی از ابهامات در مورد مفهوم “عبودیت پیشوا” را روشن کنم و امیدوارم بتوانم در این راه به سوالاتی در مورد عبادت پاسخ دهم. راهنما به جای ترجیحات سبکی، کلام خدا خواهد بود، زیرا هیچ یک از ما آنقدر عاقل نیستیم که بدانیم چگونه خدا را پرستش کنیم. قبل از هر چیز، من می خواهم برخی از ابهامات در مورد مفهوم “عبودیت پیشوا” را روشن کنم و امیدوارم بتوانم در این راه به سوالاتی در مورد عبادت پاسخ دهم. راهنما به جای ترجیحات سبکی، کلام خدا خواهد بود، زیرا هیچ یک از ما آنقدر عاقل نیستیم که بدانیم چگونه خدا را پرستش کنیم.

پس رهبر پرستش دقیقاً چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید تعریفی از عبادت ارائه شود. مطالعه کلمات در این زمینه بسیار مفید است. از جستجوی کلمه “عبادت” یا “پرستیده” در کتاب مقدس، مشخص می شود که این کلمه بسته به زمینه، معانی مختلفی دارد. همچنین بسیار واضح است که می توان هم چیزهای نادرست و هم راه نادرست را پرستش کرد.1 به همین دلیل، نگاه دقیق تر به نگرش ها و فعالیت هایی که اغلب با پرستش درست در کتاب مقدس مرتبط است بسیار مهم است. . در سراسر کتاب مقدس، به مردم آموزش داده شده است که چگونه خدا را پرستش کنند، بنابراین به وضوح برای ما ضروری است که بدانیم آن چیست و چگونه آن را انجام دهیم! هر مسیحی، نه فقط مسئولین کلیسا، باید الهیات عبادت کتاب مقدسی داشته باشد. شخصاً، اگر هر بار که II Sam را می شنیدم، یک دلار به دست می آوردم، احتمالاً می توانستم درآمدم را دو برابر کنم. 6، 14 (“و داوود با تمام قدرت خود در حضور خداوند رقصید.”) و مزمور 95، 98، و 100 (“خوشحالی برای خداوند شاد کنید”) به عنوان یک کلام الهی پرستش! نگاهی به کل کتاب مقدس در مورد مسئله عبادت می تواند روشنگر این موضوع باشد و می تواند بسیار بیشتر از چند آیه خوش صدا باشد.

ابراهیم اولین کسی بود که پس از درخواست خداوند از پسرش به عنوان قربانی اطاعت، هنگام صحبت در مورد آنچه قصد داشت با پسرش انجام دهد، از کلمه “عبادت” استفاده کرد. عبادت از همان اولین استفاده با فداکاری بزرگ و اطاعت از دستورات خداوند همراه است. در سراسر کتاب مقدس، به ویژه در عهد عتیق، عبادت با قربانی و هدایا مرتبط است3 – به طوری که اغلب به عنوان مترادف برای قربانی استفاده می شود. در زمان‌های دیگر، عبادت با فعالیت‌های گروهی یا فردی همراه است، مانند یکی از اعیاد (که احتمالاً می‌توان آن را اعیاد عبادت نامید) یا جشن عمومی خدا. این گفتارهای عمومی اغلب پاسخی به دستور، مداخله، فرمان، یا تجلی فردی خداوند بود، مانند «رفتن به پرستش معبد» یا «پرستش محراب» – همه معمولاً با قربانی کردن مجدد همراه بود. اغلب، این عبادت بر اساس یک مکان بود بنابراین، ما آنها را به عنوان “عبادت محلی” می نامیم. 4 هنوز ارجاعات دیگر به زمان هایی (معمولاً در آینده) اشاره می کنند که خداوند به پرستش در سراسر ملت یا در نهایت هر چیزی که زندگی می کند نیاز دارد.5 این دسته شامل بیشتر اشارات به پرستش در مزامیر می شود. . در كوچكترين گروه مقوله‌اي از ذكرها، كلمه «عبادت» با يك عمل همراه نيست، بلكه تقريباً هميشه به نگرش پاسخ دادن به اينكه خدا كيست يا چه كرده است، اشاره دارد، مانند: «به خداوند جلالي را كه متعلق است عطا كن. نام او شکوه قداست است.» (مزمور 29: 2) 6 از تمام ارجاعات «عمل» به عبادت در کتاب مقدس، رایج‌ترین عمل مرتبط با این کلمه فروتنی شدید است – که اغلب با تعظیم کامل یا حداقل خم کردن سر بیان می‌شود. 7 آیاتی وجود دارد. در مزامیر آمده است: «در رکابش پرستش کن» که بیانگر نگرش افراطی فروتنی و تسلیم در برابر اراده و خواسته های خداست.

در عهد جدید دسته جدیدی از عبادت را می یابیم که کاملاً با عهد فیض جدید که با خون مسیح مهر شده است مطابقت دارد. می بینیم که نظام دینی عهد عتیق مبتنی بر مکان، قربانی و مناسک با سیستم تغییر قلب، زندگی قربانی و ایمان جایگزین می شود. ما را شگفت زده نمی کند که همین تغییرات در عبادت منعکس شود. عیسی این تغییر عبادت را در گفتگو با زنی در چاهی در سامره ارائه می دهد. زن سعی می کند با طرح سؤالی که فکر می کرد بحث برانگیز است، گفتگویی را انجام دهد – سؤال مکان مناسب برای عبادت. عیسی با آشکار ساختن یک انتقال خیره کننده از عبادت مبتنی بر مکان به عبادت مبتنی بر قلب، به سؤال او و بسیاری موارد دیگر پاسخ می دهد. در چند کلمه کوتاه با گفتن تمام تمرکز را عوض می کند

«شما چیزی را می پرستید که نمی دانید. ما آنچه را که می دانیم می پرستیم، زیرا نجات از یهودیان می آید. اما ساعتی فرا می رسد و اکنون فرا رسیده است که پرستندگان واقعی پدر را در روح و حقیقت پرستش خواهند کرد، زیرا پدر به دنبال چنین افرادی است که او را پرستش کنند. خدا یک روح است و کسانی که او را می پرستند باید در روح و حقیقت پرستش کنند.» (یوحنا 4: 22-24، ESV).

تمرکز بر قلب که در این بیانیه یافت می شود، منعکس کننده تغییر کلی در تفکر از عهد عتیق به عهد جدید است. مسیح برای عبادت در اینجا همین کار را انجام می دهد، همانطور که در جاهای دیگر برای احکام انجام می دهد، احکامی مانند قتل و زنا را قبول می کند و توضیح می دهد که راه جدید فراتر از حروف شریعت است و به اصل موضوع می رسد. اگرچه فیض بخش مرکزی عهد جدید است، تعالیم مسیح به وضوح نشان می‌دهد که عبادت واقعی که او هنگام آمدن انجام داد، بسیار دشوارتر از عبادت آیینی قربانیان تحت عهد قدیمی است. به عنوان مثال، ممکن است پیروی از قانون مبارزه با قتل آسان باشد، اما کار بسیار دشوارتر این است که از نفرت و تلخی در دل و ذهن خودداری کنیم. کل کتاب عبرانیان شرح مفصلی از این تغییر و همه چیزهایی است که با آن همراه است، که به مجموعه ای از پندها ختم می شود، که در یکی از آنها آمده است: پس با احترام و هیبت خدمتی پسندیده به خداوند تقدیم کنیم.» (عبرانی 12،28، ESV)

در عبرانیان 12:28، ما می آموزیم که چگونه باید در نشان دادن احترام اتخاذ کنیم – احترام و ترس. قابل توجه است که این نگرش دقیقاً همان نگرشی است که بیشتر در عهد عتیق مورد استفاده قرار می گیرد و در آینده نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت (که در مکاشفه نشان داده شده است) و معمولاً با فروتنی کامل و ظاهراً تعظیم یا تعظیم کامل بیان می شود. این نباید ما را شگفت زده کند، با توجه به اینکه خدا تغییر نمی کند، هرگز تغییر نکرده است و نخواهد شد! بنابراین، نگرش مورد نیاز برای عبادت صحیح همان است – بی لیاقتی کامل و مطلق. این همیشه واکنش فوری هر شخصی است که تا به حال در حضور خداوند ثبت شده است. کسانی که رو در رو با حضور خداوند روبرو می شوند، همیشه با دید بسیار پایین تری نسبت به خود و دیدی به شدت بالاتر نسبت به قدوسیت، قدرت و عظمت خداوند ترک می کنند. به سادگی،

از اینجا کاملاً روشن می شود که نگرش کتاب مقدس به پرستش عبارت است از غیبت کامل و مطلق خود در ارتباط با دیدگاه و آگاهی بیشتر از خدا. صفات، قداست، قدرت و عظمت او. نگرش درست شروع خوبی است، اما به خودی خود عبادت کامل نیست. در عهد قدیم، عبادت تقریباً همیشه با قربانی همراه بود. ما یک نمونه برای این کار را در عمل عبادت قربانی ابراهیم می بینیم، زمانی که او پسرش را با کمال میل به درخواست خدا قربانی کرد. او نمی توانست بداند که خداوند این قربانی را نمی پذیرد. او نمی توانست بداند که پسر محبوبش را از دست نخواهد داد. او به سادگی حاضر بود مهمترین چیز زندگی خود را به خدا بدهد زیرا خدا برای او مهمتر بود. تمام این صحنه تصویری زیبا از عهد جدید است. همانطور که خداوند به ابراهیم بره ای جانشین برای پسر محبوبش داد، او را نیز به ما – پسر محبوب خود – داد. با این حال، ابراهیم همچنان باید فعالانه مایل بود تا بزرگترین فداکاری زندگی خود را انجام دهد. این ایده که عبادت ما تحت عهد جدید هزینه کمتری برای ما خواهد داشت از کجا آمد؟ مسیح به ما می گوید که در روح و در حقیقت پرستش کنیم، و پولس به شیوایی توضیح می دهد که دقیقاً در فصل 12 رومیان چه معنایی دارد، که می گوید: “بنابراین، ای برادران، از شما می خواهم که بدن خود را به رحمت خدا زنده ببخشید. مقدّس و پسندیده خداست که عبادت روحانی شماست.» (Ø 12.1، ESV) که عبادت معنوی شماست». (Ø 12.1، ESV) که عبادت معنوی شماست». (Ø 12.1، ESV)

اینجا سیاه روی سفید است. قربانی عهد عتیق زنده بود. شما قربانی عهد جدید هستید. اگر قرار است کلیسای عهد جدید را پرستش کنیم، باید فعالانه مایل باشیم که هر آنچه را که برایمان عزیز است به خدا بدهیم. خدا از ابراهیم نپرسید که آیا او به سادگی حاضر است پسرش را قربانی کند، بلکه او را مجبور به این کار کرد – او در آخرین لحظه مداخله کرد. او همچنین نمی خواهد که ما در مورد قربانی در کلیسا در روز یکشنبه بخوانیم و آن را “عبادت” بنامیم. او از ما می‌خواهد که یک قربانی زندگی کنیم، همیشه در آستانه رها کردن هر چیزی که برایمان عزیز است. این همان چیزی است که عیسی به آن برخورد کرد و گفت: «اگر کسی می‌خواهد از من پیروی کند، خود را انکار کند، صلیب خود را بردار و از من پیروی کند. زیرا هر که بخواهد جان خود را نجات دهد، آن را از دست خواهد داد، اما کسی که جان خود را برای من از دست بدهد، آن را خواهد یافت.» (متی 16: 24-25، ESV) اکثر مردم می گویند که پولس رسول، نویسنده رومیان 12: 1، جان خود را برای مسیح از دست داد. با این حال، او مدتها قبل از آخرین بازدم خود آن را رها کرد (دوم تیم 4: 4-7). زندگی او پر از فداکاری بود – شخصی، مالی، فیزیکی و عاطفی. زندگی او یک زندگی پرستش بود، بنابراین می توانست بگوید: “زندگی برای من مسیح است و مردن سود.” (فیلسی 1:21، ESV)

پس عبادت در کلیسای عهد جدید چیست؟ اگر بخواهیم آن را به صورت کتاب مقدس تعریف کنیم، تعریف ما می تواند چیزی شبیه به این باشد:

عبادت آگاهی حیرت انگیز و دائمی از قدوسیت و عظمت خداوند است که منجر به نگرش تواضع و احترام می شود، در زندگی ای که برای شباهت به مسیح تلاش می کند و با فداکاری شخصی مداوم در همه سطوح مشخص می شود.

به خاطر داشته باشید که تعریف فوق تعریف جامعی از عبادت نیست. هرکس دائماً عبادت می کند، چه خدا، چه خدا، چه مال، چه خودش و چه در نهایت خدای این دنیا، شیطان. تعریف فوق در مورد کلیسای عهد جدید و پرستش خدا توسط هر یک از اعضای آن (که باید به طور فزاینده ای برای آن تلاش کنیم) صدق می کند. یک مسیحی که دائماً عبادت می کند یک مسیحی مقدس است و همه ما در مراحل مختلف فرآیند تقدیس هستیم. برای تعریف کامل‌تر و جامع‌تر از عبادت، می‌خواهم از یکی از کتاب عبادت بی‌وقفه 8 هارولد بست استفاده کنم: «عبادت عبارت است از ریختن دائمی از هر چیزی که هستم، آنچه انجام می‌دهم و می‌توانم در پرتو یک فرد برگزیده یا منتخب باشم. خدای برگزیده.”

بنابراین، با تعریف پرستش در کلیسای عهد جدید، در یک دایره به سؤال اصلی خود باز می گردیم. پس رهبر پرستش دقیقاً چیست؟ من می خواهم یک سوال دیگر اضافه کنم. آیا می توان عبادت کرد؟ پاسخ به این سوالات چند جنبه دارد. اولاً از نظر کلیسایی می توان عبادت را تشویق کرد و انجام داد، اما در نهایت نمی توان آن را رهبری کرد. مداحی که (از دیدگاه کتاب مقدس) یکی از مظاهر ظاهری عبادت است، می تواند در مفهوم سازمانی و سازمانی انجام شود. با این حال، بیشتر جنبه های عبادت تصمیمات شخصی است که ارتباط نزدیکی با کل فرآیند تقدیس دارد. این باید بینشی در مورد نقش “کشیش عبادت” ارائه دهد. مسئولیت اصلی کشیش عبادت باید شاگردی باشد – آموزش با مثال، خدمت، فداکاری و شاگردی فردی دقیقاً همانطور که شما در روح و حقیقت می پرستید. موسیقی و مداحی رایج می تواند یک بستر باشد فرصت های شاگردی او از آن سرچشمه می گیرد، اما نباید سنگ بنای الهیات پرستش او یا الهیات پرستش کلیسا باشد. در مورد کلیساهایی که از «رئیس عبادت» استفاده می‌کنند (و معمولاً به یک مقام عالی ارتقا می‌یابند) – کاملاً بر ستایش عبادت تمرکز می‌کنند، اغلب قربانی، دعا و فروتنی را حذف می‌کنند؟ من مایلم از این کلیساها بخواهم که با ارزیابی دقیق الهیات و تعریف پرستش خود و توضیح دقیق آن الهیات برای جماعت کلیسای خود، در دیدگاه خود نسبت به پرستش تجدید نظر کنند. بسیاری از سردرگمی ها و آسیب ها ناشی از ناهماهنگی یک جنبه از عبادت است. اگر کلیسا به عنوان یک کل دارای الهیات صحیح عبادت بود، «جنگ های عبادت» وجود نداشت. در عوض، به دلیل یک جنبه از تجلی بیرونی پرستش (موسیقی) تفرقه، اختلاف و آسیب جدی وجود دارد و مسئله پرستش واقعی کتاب مقدس کاملاً از بین می رود. من معتقدم که این دقیقا همان چیزی است که شیطان، عامل سردرگمی، بیش از همه می خواهد. خود عیسی اعلام کرد: «خانه ای که در برابر خود تقسیم شده است نمی تواند بایستد.» و تفرقه همیشه اولین و مؤثرترین ابزاری بوده است که شیطان در مبارزه با بدن مسیح برگزیده است.

دیدگاهتان را بنویسید