دانلود رايگان کتب علوم غريبه با لينک مستقيم با کیفیت عالی

دانلود رايگان کتب علوم غريبه با لينک مستقيم با کیفیت عالی برای شما آماده کرده ایم.هدف از تهیه دانلود رايگان کتب علوم غريبه با لينک مستقيم با کیفیت عالی این است که به منابع معتبر کتاب دعانویسی دست پیدا کنید

تعداد زیادی کتاب دعانویسی برای يادگيري علوم غريبه در سایت ما وجود دارد.اما با دسته بندی انها و تفکیک به کتابهای 50 تایی برتر یا امکان خريد کتاب دعا و طلسم بصورت تکی شرایط خوبی را فراهم کرده ایم.

برای دانلود رايگان کتاب طلسم قديمي بر روی تصویر زیر کلیک کنید

امیدواریم با این کتابهای علوم غریبه که برایتان اماده کردیم در تمامی اعمال مربوط به دعانویسی و انجام دادن طلسمات موفق شوید و بتوانید بخوبی در این راه گام های خیری بردارید

امیدواریم بخوبی درباره دانلود رايگان کتب علوم غريبه با لينک مستقيم توضیح داده باشیم

حالا درباره عبادت و رابطه ان با دعا و علوم غریبه از نگاه کشیش مسیحی میپردازیم تا کمی با دیدگاه انان نیز در این رابطه آشنا شویم:

ما این “کنفرانس عبادت و ستایش” را برای دو هدف برگزار می کنیم: یکی اینکه بدانیم عبادت پس از قلب خدا از طریق کتاب مقدس چیست و دیگری این که ستایش و پرستش واقعی را با هم در روح القدس تجربه کنیم.
قبل از ورود به عبادت، آمادگی مهمی که باید انجام شود، آماده شدن برای قلب عبادت است، یعنی آماده شدن برای لقاء الله.
برای آماده کردن قلبی برای پرستش خدا، ابتدا باید از خود بپرسیم: آیا من به خدا ایمان دارم؟ ایمان داشتن به این معناست که باور کنیم خدایی که ما می پرستیم خدای واقعی و زنده است که «آماده» پرستش فرزندانش است.
ثانیاً باید بپرسیم که آیا من نسبت به خدا دل دارم؟ از آنجا که خدا مقدس، عادل، پر از عظمت، اقتدار، رحمت، عشق، حکمت و قدرت است، خدای ما عالی است. از جمله صفات بسیار خداوند، هیبت اوست. و احترام ما به خدا پاسخی است به هیبت او.
ثالثاً باید از خود بپرسیم: آیا قلب من پاک است؟ شخصی که خدا را می پرستد باید با خون مسیح پاک شود. از دل کثیف ستایش ناب نیست. “چه کسی می تواند از کوه خداوند بالا برود، چه کسی می تواند در قدس او بایستد، کسی که دست های پاک و دلی پاک دارد، که به باطل روی نمی آورد و فریبکارانه راه نمی رود.” (مزمور 24:3-4).
چهارم، باید از خود بپرسیم: آیا در قلبم صادق هستم؟ زیرا خداوند از فرزندانش خوشش می آید که او را در حقیقت/حقیقت/حقیقت پرستش کنند.
پنجم، خدا را با توبه عبادت کنید. ارمیا نبی به بنی‌اسرائیل که برای عبادت به خانه خدا وارد شده‌اند گفت: «کلیه یهودا که برای عبادت خداوند از این دروازه‌ها وارد می‌شوند، به صدای خداوند گوش فرا دهید. خداوند صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می‌گوید، شما را اصلاح کنید. اعمال کنید، و من می خواهم که همچنان در این مکان ساکن شوید. به سخنان دروغ اعتماد نکنید و بگویید: اینها خانه خداوند، خانه خداوند، خانه خداوند هستند.» (ارمیا 7:2- 4).
سرانجام با شادی عبادت کنید، از نجات خدا شاد باشید، از دیدن خدا شاد باشید.
چهار آیه زیر همه در مورد چگونگی آماده سازی قلب برای عبادت است.
اولاً قربانی باید پاک باشد.
از خروج 30: 17-21 می خوانیم:
«خداوند به موسی گفت: «آب و پایه آن را از برنز برای شستن بساز. طشت را بین خیمه ملاقات و مذبح قرار ده و در طشت آب بگذار. هارون و پسرانش در این طشت باشند. دستها و پاهای خود را بشوی و چون به خیمه اجتماع بروند یا برای خدمت به قربانگاه نزدیک شوند و قربانیهای آتشین برای خداوند تقدیم کنند، دستهای خود را با آب بشویند تا نمرده باشند. دستها و پاهای خود را خواهند شست تا نمیرند.
مزمور 26:6-7 همچنین می‌گوید: “ای خداوند، قبل از اینکه قربانگاه تو را احاطه کنم، دستهای خود را خواهم شست تا بی‌گناهی خود را نشان دهم، و می‌توانم شکر کنم و همه کارهای شگفت‌انگیز تو را بگویم.”
ثانیاً، انسان نمی تواند به میل خود قربانی (عبادت) کند.
لاویان 10: 1-2 قربانی کردن ناداب و ابیهو پسران هارون را بر اساس میل خود و با پایانی بسیار غم انگیز ثبت می کند
«ناداب و ابیهو، پسران هارون، معطر خود را گرفتند، آتش بر آن نهادند و بخور افزودند، و آتش ناآشنا را که خداوند به آنها امر نکرده بود، به حضور خداوند تقدیم کردند و آتش از حضور خداوند بیرون آمد و ایشان را بلعید. سوختند و در حضور خداوند مردند.»
سوم، صادق باشید.
اعمال رسولان 5: 1-11 بی صداقتی حنانیا و همسرش سافیرا را ثبت می کند. آنها اموال را فروختند، “و مقداری از قیمت را برای خود نگه داشت، و همسرش آن را دانست، و بقیه را گرفت و پیش پای رسولان گذاشت. پطرس گفت: حنانیا، چرا شیطان قلب تو را پر کرده است، بگذار تو روح القدس را فریب دهید و بخشی از قیمت زمین را خصوصی نگه دارید؟… چگونه می توانید این فکر را در دل خود داشته باشید؟ مردمی که آن را شنیدند وحشت کردند، چند جوان بلند شدند و او را بردند و دفن کردند. پس از حدود سه ساعت، همسرش وارد شد و از آن خبر نداشت، پیتر به او گفت: «به من بگو، آیا این قیمت نقره که مزارع خود را به آن می فروشید؟ او گفت: “همین است.” پطرس گفت: «چرا همگی یک دل هستید تا روح خداوند را امتحان کنید؟ پاهای کسانی که شوهرت را دفن کردند دم در است و تو را بیرون خواهند برد. آن زن فوراً به پای پطرس افتاد و جان سپرد و جوانان وارد شدند و چون دیدند او مرده است، او را بیرون بردند و در کنار شوهرش دفن کردند و همه کلیسا و کسانی که این خبر را شنیدند وحشت کردند. “
چهارم، ما باید گناهان خود را بررسی کنیم.
پولس رسول در اول قرنتیان 11:27-31 هشدار داد،
«بنابراین، کسی که نان خداوند را بخورد و پیاله خداوند را بی دلیل بنوشد، به بدن خداوند و خون خداوند جنایت کرده است. اگر او تشخیص ندهد که آیا خداوند است که بدن شما گناهان شما را می خورد و می نوشد، بنابراین، در میان شما بسیاری ضعیف و بیمار هستند و بسیاری می میرند.
اگر در عشای ربانی گناهان خود را بررسی نکنید، گناهان خود را می خورید و می نوشید و اگر ابتدا در عبادت گناهان خود را بررسی نکنید، قربانی ناقصی برای خدا می کنید.
بازرسی قبل از عبادت عبارت است از: دانستن اینکه چه کسی را باور دارم. رمز اعتقادی من را بدانید بدانید که من از روح القدس متولد شده ام. بدانید که من تجربه اعتراف و توبه را داشته ام. قبل از اینکه با آواز قربانی کنم، از خداوند خواستم که با خون پاک شود.
توجه داشته باشید که در چهار قسمت فوق ذکر شده است که مردم با وارد شدن به عبادت ناخواسته «مُردند». می توان دریافت که در نزد خداوند عبادت امری فوق العاده خطیر است.
وقتی مسیحیان ستایش خدا را قربانی می کنند، آنها نیز باید پاک شوند و با خون گرانبهای مسیح پوشیده شوند و به گناهان خود اعتراف کنند و توبه کنند تا بتوانیم با دستان پاک و قلبی پاک به جلوی تخت بیاییم و با دل و قلب خدا را پرستش کنیم. خلوص.
حقیقت عبادت
منظور ما از «پرستش» (یا «پرستش») پرستش مسیحی خدای سه گانه است.
قبل از اینکه مفهوم “عبادت” را تعریف کنیم، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از کلمه “عبادت” در کتاب مقدس بیندازیم.
در عهد عتیق، این فعل که معمولاً به «عبادت» ترجمه می‌شود، הוח است که حدود 170 بار در عهد عتیق به صورت خاص (hishtahawah) آمده است و به معنای سجده بر زمین یا با صورت روی زمین، یک نگرش است. احترام و تسلیم یا تحقیر خود. ترجمه انگلیسی عبادت است و نسخه مشترک «عبادت» یا «عبادت» است.
این ژست تعظیم به زمین برای ابراز احترام می تواند به مردم باشد (خود را در مقابل مردم تحقیر کنید) مثلا ابراهیم می خواست زمینی را از هیتی ها بخرد (در میدان غار ماچپله بود) و از آن استفاده کند. به عنوان گوری برای دفن سارا. هیتی ها بسیار سخاوتمند بودند. او در پاسخ به او، “به سمت هیتی های زمین افتاد” (پیدایش 23:3-7).
با این حال، این فعل در عهد عتیق عمدتاً برای توصیف پرستش مردم از یهوه خدا استفاده می شود. این پرستش هم شامل پرستش فردی خدا (مثلاً پرستش بنده قدیمی ابراهیم در پیدایش 24:26) و هم پرستش اجتماعی می شود.
وقتی صحبت از پرستش خدا می شود، متن کتاب مقدس همیشه شامل مکاشفه صفات و اعمال نجات خداوند، موعظه قوانین و احکام خدا و احیای معنوی قوم خدا است، مانند:
خروج 4: 28-31، هنگامی که موسی و هارون به مردم در مورد اراده نجات خدا گفتند، “مردم ایمان آوردند و بنی‌اسرائیل وقتی شنیدند که خداوند از آنها مراقبت کرده و مشکلات آنها را بررسی کرده است، سرهای خود را خم کرده و عبادت کردند.”
نحمیا 8: 5-6 می گوید: “عزرا بالاتر از همه مردم ایستاد و کتاب را در مقابل چشمان مردم باز کرد. وقتی آن را باز کرد، همه مردم برخاستند. عزرا خداوند، خدای بزرگ را ستایش کرد. و همه مردم دستهای خود را بلند کردند و گفتند: آمین، آمین، سرهای خود را خم کنید و سرهای خود را بر زمین خم کنید و خداوند را بپرستید.
طبق اول تواریخ 29:20، هنگامی که قوم خدا برای ساخت معبد هدایایی ارائه کردند، «داود به تمام جماعت گفت: «یَهُوَه خدای خود را متبارک! پس جماعت، خداوند، خدای پدران خود را ستایش کردند و سرهای خود را برای خداوند و پادشاه تعظیم کردند.
گاه از کلمه “عبادت” نیز برای توصیف بت پرستی یا خداپرستی دروغین استفاده می شود. وقتی صحبت از پرستش خدای دروغین یا بت پرستی به میان می آید، بافت کتاب مقدس نشان می دهد که چنین «عبادتی» تحت خشم و نفرین خداوند است، همانطور که در تثنیه 29:26-27 پیشگویی شده است که بنی اسرائیل «به خدمت و پرستش دیگران خواهند رفت». خدایان را که آنها را نمی شناسند، به طوری که “غضب خداوند بر زمین افروخته می شود و تمام لعنت هایی که در این کتاب نوشته شده است بر آن ریخته می شود، خداوند خشمگین است و خشمگین است، در غضب شدید، کشیده شده است. آنها را از زمین بیرون انداختند و به زمین دیگری انداختند…».
توجه داشته باشید که فعل ترجمه شده «خدمت کردن» (דָבַע) به معنای «عبادت کردن» نیز هست.
در ترجمه یونانی عهد عتیق (هفتگانه) کلمه ای که برای ترجمه هیشتهاوا (عبادت) استفاده می شود προσκυνέω است که به معنای سجده بر زمین و ابراز احترام و اطاعت نیز می باشد. کلمه ای که برای ترجمه דָבַע (خدمت کردن) به کار می رود λατρεύω به معنای انجام وظیفه دینی است که به معنای عبادت نیز می باشد.
کلمه «عبادت» در عهد جدید همان کلمه ترجمه شده «عبادت» در هفتادوئه است که آن هم προσκυνέω. “خدمت” نیز λατρεύω است (گاهی اوقات یک اسم، مانند رومیان 12:1).
بنابراین، بر اساس استفاده از کلمه «عبادت» در عهد عتیق و جدید، می‌توان «عبادت» را پس از قلب خود خداوند این گونه تعریف کرد:
عبادت پاسخ درست مسیحیان به ذات نیک و نجات خداوند در یک رابطه آشتی با خداست؛ و تسلیم حاکمیت خداوند در همه جنبه های زندگی و زندگی است. او را شهادت می دهد و او را اعلام می کند.
ویژگی های پرستش مسیحی را می توان در کلام خداوند عیسی در متی 4:10 خلاصه کرد.
«یَهُوَه خدای خود را بپرستید و تنها او را عبادت کنید.»
«فقط او را بندگی کنید» نقل قولی از تثنیه 6:13 است: «از یهوه خدای خود بترسید و او را بندگی کنید و به نام او سوگند یاد کنید.»
پس از درک تعریف و ویژگی های «عبادت»، اجازه دهید در مورد سه جنبه صحبت کنیم: 1. چرا کلیسا باید عبادت کند؟ 2. عبادت خدا محور چیست؟ 3. چرا عبادت ما باید خدا محور باشد؟

  1. چرا کلیسا باید عبادت کند؟
    ماهیت کلیسا تعیین می کند که کلیسا باید یک گروه عبادت کننده باشد.
    کلیسا توسط خدا در مسیح قبل از تأسیس جهان، بدن مسیح (افسسیان 1: 4، 23)، که توسط مسیح با خون خود خریداری شد، انتخاب شد (اعمال رسولان 20:28). کلیسا از طریق خون پسر خدا برای ستایش فیض باشکوه خدا فدیه می شود (افسسیان 1: 5).
    اول پطرس 2: 9 همچنین می گوید: “شما تنها یک نژاد برگزیده، یک کهانت سلطنتی، یک قوم مقدس، یک قوم خدا هستید، تا بتوانید او را که شما را از تاریکی به سوی شگفتی دعوت کرد، فضایل نور را اعلام کنید.”
    در این آیه، حرف ربط «نامیده شدن» (ὅπως) نشان می‌دهد که کلیسا «مردم برگزیده»، «کاهنان سلطنتی»، «پادشاهی مقدس» و «قوم خدا» است. تاریکی و به سوی روشنایی برای ترویج فطرت اخلاقی خوب خداوند است.
    بنابراین، می‌توان گفت که هدف مهم رستگاری خدا از کلیسا از طریق خون پسرش این است که او را به جامعه‌ای عبادت‌کننده تبدیل کند.
    این حقیقت در عهد عتیق پیش بینی شده است. خداوند قوم خود را از بردگی فرعون نجات داد تا قومش به او «خدمت کنند» («پسرانم را رها کن تا به من خدمت کند» NIV: پسرم را رها کن تا مرا پرستش کند. ). خدا همچنین به موسی دستور داد که به فرعون بگوید که به بنی اسرائیل اجازه دهد تا مصر را ترک کرده و برای سفری سه روزه به بیابان بروند، «تا برای یهوه خدای خود قربانی کنند» (خروج 4:23؛ همچنین نگاه کنید به 3:18).
    رویداد خروج نوعی نجات مسیح بر روی صلیب است. اگر خدا اسرائیل را از مصر نجات داد تا آنها او را پرستش کنند، مسیح کلیسا را ​​با خون خود خرید تا او را به جامعه عبادت تبدیل کند.
    در عین حال می توان گفت که عبادت کانال مهمی برای ارتباط ما با خداست. عبادت ایجاد مشارکت با خداست. سخنان خدا را بشنوید و خدا را از طریق سخنان خدا (کتاب مقدس) بشناسید؛ از طریق دعا با خدا صحبت کنید، از خدا بخواهید که صحبت ما را با او بشنود؛ خدا را از طریق سرودهای ستایش (بر اساس صفات خداوند نازل شده در کتاب مقدس) ستایش کنید. حضور خدا از طریق مقدسات، برای ورود به حضور خدا.
  2. عبادت خدا محور چیست؟
    طبق کتاب مقدس، می‌توان گفت که «عبادت خدا محور» عبارت است از:
    عبادت خدای سه گانه در روح و حقیقت از طریق مسیح، با اتکا به روح القدس، با توجه به صفات نیکو و اعمال شگفت انگیز خداوند.
    در این بیانیه 5 جنبه وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم:
  3. از طریق مسیح. صلیب مسیح پایه و اساس عادل شمرده شدن ما از طریق ایمان و شالوده توانایی ما برای پرستش خدا است. از طریق خون مسیح بر روی صلیب، ما با خدا آشتی می کنیم و گناهان ما بخشیده می شود، تا بتوانیم شجاعانه در برابر تخت فیض حاضر شویم و او را پرستش و ستایش کنیم. در هر عبادت، رابطه عبادت کننده با کار نجات مسیح باید آشکار شود.
  4. بر روح القدس تکیه کنید. پولس در فیلیپیان 3:3 می گوید: “زیرا ما ختنه شده ایم که در روح خدا پرستش می کنیم و به مسیح عیسی می بالیم و به جسم اعتماد نداریم.”
  5. با توجه به صفات حسنه و آثار شگفت خداوند. کتاب مقدس آشکار می کند که خدا چیست و خدا چیست، و بنابراین او شایسته پرستش کامل ما است. فرآیند پرستش یک روند مداوم خلقت، رستگاری، قضاوت و جلال ابدی خداوند است. پرستش فرآیند بیان انجیل است (اول قرنتیان 15: 1-8 را ببینید).
  6. با دل و صداقت. یوحنا 4:24 می گوید: “خدا یک روح است [یا هیچ کلامی]، پس کسانی که او را می پرستند باید او را در روح و حقیقت پرستش کنند.” پرستش در روح، پرستش در حقیقت، و با نگرشی که با پرستش حقیقت سازگار باشد. در اینجا از زندگی، نگرش و نحوه عبادت سخن می گوید.
  7. خدای سه گانه را پرستش کنید. خدای سه گانه هدف پرستش ما است، و مضمون بزرگ کتاب مکاشفه و کل کتاب مقدس این است: «خدا را بپرستید!» تا ابدالاباد!» (مکاشفه 22:9؛ 5:13).
  8. چرا عبادت ما باید خدا محور باشد؟
    البته می‌توان گفت که خدایی که ما می‌پرستیم، خدای حقیقی، تنها خدای حقیقی است. اما می توان گفت که پرستش خدا با محوریت خدا تعلیم خداوند عیسی است.
    فصل 4 متی وسوسه شیطان را ذکر می کند: “شیطان او را دوباره به بلندترین کوه برد و تمام پادشاهی های جهان و شکوه آنها را به او نشان داد و به او گفت: “اگر به زمین بیفتی و مرا پرستش کنی، همه اینها را به تو خواهم داد.» عیسی گفت: «برو ای شیطان! زیرا مکتوب است: یَهُوَه خدای خود را بپرستید و فقط او را بندگی کنید. (مت 4: 8-10)
    کلمات “مکتوب است” که عیسی خداوند گفت از تثنیه 6:13 نقل شده است: “از یهوه خدای خود بترسید و او را خدمت کنید و به نام او سوگند یاد کنید.”
    توجه داشته باشید که عبادت در بهشت ​​(و عبادت ما در ابدیت) همیشه خدا محور است. بنابراین، باید حس عبادت بهشتی را در خود پرورش دهیم. چگونه می توان این آگاهی از ورود به عبادت بهشتی را پرورش داد؟
    اول، تحت تاثیر قرار گرفتن توسط روح القدس خدا و “دیدن” پرستش آسمانی از طریق کتاب مقدس. اگر موسی خیمه را بر اساس الگوی کوه ساخته است، عبادت کلیسا امروز نیز باید بر اساس الگوی بهشت ​​باشد (مانند الگوی مکاشفه فصل 4 و 5).
    دوم، تحت هدایت روح القدس، طبق کتاب مقدس، با پرستندگان در بهشت ​​عبادت کنید.
    عبادت خدامحور، عبادت برای بازگرداندن نظم خلقت خداوند است. گناه باعث می شود که مردم دیگر خدا را نپرستند و یکی از اهداف نجات مسیح این است که گناهکاران را توبه کنند و عبادت کنندگان و ستایش کنندگان خدای زنده شوند. همه گناه کرده اند و از جلال خدا کوتاهی کرده اند. گناهکاران سقوط کرده تبدیل به عبادت می شوند، بازیابی جلال خدا.
    وقتی عبادت خدا محور تبدیل به عبادت انسان محور شد، تبدیل به بت پرستی می شود.
    ممکن است برخی از برادران و خواهران بپرسند: جایگاه «من» در عبادت و مدح کجاست؟
    البته “من” مهم است، اما “من” مرکز نیست و “من” هرگز نمی تواند جایگزین “او” شود. «من» توسط روح القدس به ستایش و پرستش «او» هدایت می شود، «من» به دلیل شناخت صفات نیک «او»، دیدن اعمال شگفت «او» و تجربه حضور واقعی «او» است، در عوض «او» را ستایش کنید. و او را با تمام عمر عبادت کن.

دیدگاهتان را بنویسید